برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در مراغه

یادواره یک هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در مراغه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عباس قلیزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم  در مراغه گفت: ولایت فقیه و وحدت مردم عامل قدرت گرفتن ایران اسلامی در جهان است.

سردار عباس قلیزاده افزود: در سایه ولایت پذیری جوانان در جنگ هشت سال دفاع مقدس با وجود حمایت‌های جهانی از بعثی‌ها کشورمان به پیروزی رسید.

او اضافه کرد: ایران اسلامی امروز عامل بیداری جوانان آزادی خواه و مسلمان در کشور‌های دنیا به خصوص غرب آسیا است.

او با اشاره به قدرت بازدارنگی نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: امروز جبهه دشمن برعلیه مردم ایران به خصوص جوانان از نظامی به جنگ نرم تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: در زمان حاضر وظیفه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن پاسخ آگاهانه به شبهات و اختلاف افکنی در فضای مجازی است.

او گفت: با گسترش فضای مجازی دشمن با تمام توان از طریق شایعه و دروغ پراکنی، افکار، عقاید دینی، مذهبی جوانان و گروه‌های مختلف را نشانه رفته است.

عباس قلیزاده گفت: جواب آگاهانه به شبهات دشمن وظیفه هرجوانان ایرانی ،مومن و آگاه در فضای مجازی است.

او افزود: انقلاب اسلامی در زمان حاضر به واسطه دستاورد‌های دوران دفاع مقدس و تلاش فرزندان این سرزمین از نظر علمی، دست یابی به دستاورد‌های روز دنیا و نظامی از کشور‌های قدرتمند در منطقه و جهان است.

او گفت: قدرت نظامی ایران دشمنان اسلام و انقلاب را از مرز‌های کشور عقب رانده و امنیت پایدار را برای منطقه بوجود آورده است.

 جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: از برکت دفاع مقدس کشورمان از نظر نظامی در تامین و تولیدات تجهیزات و ادوات نظامی از کشور‌های موفق در دنیا است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار