مهاباد در وضعیت قرمز کرونا ماند

براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور پنج شهرستان آذربایجان غربی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، پنج شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که کمترین میزان از ابتدای تابستان تاکنون به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ارومیه به همراه مهاباد، بوکان، اشنویه و سردشت وضعیت قرمز کرونایی دارند، افزود: همچنین شهرستان‌های خوی، سلماس، ماکو و چایپاره در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، میاندوآب، پیرانشهر و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت زرد کرونایی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، سه شهرستان پلدشت، شوط و چالدران در شمال استان وضعیت زرد پیدا کرده اند که امیدواریم همین بهبود وضعیت را در روز‌ها و هفته‌های آتی نیز شاهد باشیم.

مصطفوی اضافه کرد: مردم در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی حتی پس از دریافت واکسن باید همچنان مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که عادی‌انگاری می‌تواند به موج جدید بیماری منجر شود.

بر اساس آخرین آمار‌های کشوری ۱۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.