خرید تضمینی گندم در زنجان تاپایان مهر ادامه دارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید گندم مازاد بر نیاز استان زنجان تا پایان مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زمانی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با تداوم روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان، گفت: خرید گندم مازاد بر نیاز استان تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و سیلو‌های غدیر زنجان و روباز ولایت سلطانیه آمادگی لازم برای ارائه خدمت به کشاورزان را دارد.

او بابیان اینکه امسال بیش از ۷۲ هزار تُن گندم در استان زنجان خریداری شده که کل بهای آن توسط دولت پرداخت است، افزود: این خرید در ۳۴ مرکز در استان زنجان انجام شده و ۴ هزار و ۸۲۸ کشاورز در امر خرید دخالت داشته‌اند و تعداد محموله‌های خریداری شده در سیلوی ملکی و غیردولتی ۱۲ هزار و ۵۱۲ مورد و بیشترین خرید مربوط به شهرستان خدابنده بوده است.

این مسئول در رابطه با توزیع آرد در بین روستا‌های فاقد نانوایی و صعب‌العبور استان زنجان، ادامه داد: شهریورماه امسال در ۵۹ روستای فاقد نانوایی و صعب‌العبور قبل از شروع بارندگی‌ها توزیع آرد انجام شد و میزان توزیع آرد در این روستا‌ها در حدود ۳۵۰ تُن است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع ۱۲۵ تُن شکر برای ایام محرم و صفر از انبار‌های اداره‌کل غله استان زنجان خبر داد و گفت: در راستای انجام مأموریت شرکت بازرگانی دولتی ایران در ایام صفر و محرم مقدار ذکر شده در بین مساجد و حسینیه‌های استان زنجان از طریق معرفی مراجع ذیصلاح توزیع شده است.

زمانی بااشاره به توزیع حدود ۴۰۰ تُن انواع برنج تنظیم بازار در شهریورماه امسال در زنجان از انبار‌های اداره‌کل غله استان زنجان، ادامه داد: حدود ۱۰ هزار تُن آرد بین حدود هزار و  ۶۰۰ واحد نانوایی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان زنجان توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.