فرماندار مهاباد:

بیش از ۱۰۷ هزار مهابادی حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

خدرلو گفت: بیش از ۱۰۷ هزار نفر از افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در شهرستان مهاباد حداقل یک دز واکسن را دریافت کردند.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: بیش از ۱۰۷ هزار نفر از افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در این شهرستان که شامل ۶۰ درصد جامعه هدف این شهرستان را تشکیل می‌دهند حداقل یک دز واکسن دریافت کردند.

وی افزود: حدود ۳۳ هزار نفر نیز ضمن دریافت دز نخست، واکسن نوبت دوم را هم تزریق کرده و ایمنی نسبی علیه بیماری کووید-۱۹ در آن‌ها ایجاد شده است.

خدرلو با بیان اینکه حدود ۷۴ هزار نفر هم منتظر دریافت دز دوم خود هستند، اضافه کرد: شهروندانی که مرحله نخست واکسن خود را دریافت کرده اند، حتما در زمان مقرر نسبت به دریافت دز دوم خود برای ایجاد ایمنی مورد نظر اقدام کنند.

فرماندار مهاباد گفت: با برنامه ریزی و شتاب گرفتن واکسیناسیون پیش بینی می‌شود، تا پایان مهرماه حدود ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان دز نخست خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این شهرستان همچنان در اوج پیک پنجم قرار دارد، بیان کرد: مهاباد هم اکنون در وضعیت قرمز مقابله با این بیماری قرار دارد و انتظار داریم شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا تداخلی بین پیک‌های بعدی در این شهرستان بوجود نیاید.

خدرلو، با اشاره به اینکه در بحث واکسیناسیون، تمام ظرفیت‌های نهاد‌های دولتی باید در اختیار ستاد مقابله با کرونا باشد، تاکید کرد: با هر دستگاه و مدیری که در امر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم کاری کند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.