شکنجه غیرانسانی اسرای «تونل آزادی» از سوی رژیم صهیونیستی

اسرای قهرمان فراری از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی که مجددا دستگیر شدند، تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میدل ایست مانیتور، رژیم صهیونیستی زندانیان قهرمان «تونل آزادی» را که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند پس از بازداشت مجدد مورد آزار و شکنجه قرار می‌دهد.

به گفته وکیل این زندانیان، شش زندانی فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده و مجددا بازداشت شده اند، در زندان‌های رژیم صهیونیستی شکنجه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری وفا، خالد مهجنه روز گذشته شرایط زندان را «بسیار خشن و غیرانسانی» توصیف کرد. او یکی از اعضای تیم دفاعی است که توسط کمیسیون امور بازداشت شدگان تشکیلات خودگردان فلسطین به زندانیان اختصاص داده شده است.

این وکیل توضیح داد: «زندانیان زمان را نمی‌دانند. نمی‌دانند روز است یا شب و تحت بازجویی مستمر افسران اطلاعاتی اسرائیل هستند. علاوه بر این، آن‌ها از زمان دستگیری نتوانسته اند لباس خود را عوض کنند و در سلول انفرادی نگهداری می‌شوند.»

صبح چهارشنبه، یک دادگاه رژیم صهیونیستی مدت زمان بازداشت فراریان به همراه پنج زندانی دیگر که به ادعای این رژیم به آن‌ها در فرار کمک کرده بودند را تا یکشنبه تمدید کرد.

چندی پیش، شش اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود در زندان جلبوع رژیم صهیونیستی توانستند از این زندان فرار کنند. فرار از این زندان امنیتی در محافل بین المللی رسوایی فراوانی را برای رژیم صهیونیستی به بار آورد، به گونه‌ای که نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم فرار این ۶ زندانی را نقصی جدی در سطوح اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار