اختتامیه جشنواره فیلم نگاتیو سرخ در استان زنجان برگزار شد

اصغر محمدی از برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم نگاتیو سرخ در استان زنجان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اصغر محمدی، دبیر اجرایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم نگاتیو سرخ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به همت سازمان بسیج هنرمندان و مشارکت کنگره‌ی ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در تالار فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد.

او با اشاره به اینکه ۴۰ اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده است گفت:پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت ۲۱ اثر  به مرحله‌ی نهایی راه یافت.

دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: در این اختتامیه ۸ اثر برگزیده و ۴ اثر شایسته‌ی تقدیر شد که در بخش نماهنگ، اثر چراغ دل از احسان فقیهیان، اثر تندیسی برای مجید از ابوالفضل گلفام و اثر این بود همه داستان  از یوسف یزدانی، رتبه‌های اول هر بخش را کسب کردند.

سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان هم با تاکید بر اینکه باید توسط زبان هنر مفاهیم دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم، افزود: در زمان دفاع مقدس جمعیت کشور ۳۰ میلیون نفر بود و در حال حاضر جمعیت کشور ۸۰ میلیون نفر است در بهترین حالت حداقل ۵۰ میلیون نفر در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند و این وظیفه ما است که دوران دفاع مقدس را  به نسل‌های نوجوان و جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.