مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد:

ضدعفونی مستمر مترو/بهره برداری آزمایشی از ورودی جدید برج میلاد و ایستگاه شهید رضایی

عبدالله پور درباره وضعیت رعایت دستورالعمل ها و ایستگاه های جدید اضافه شده به مترو، توضیحاتی ارائه داد.

علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در گفت وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه درحال حاضر بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار مسافر در روز از مترو استفاده می کنند، اظهار کرد: همچنان سر فاصله زمانی ۴ دقیقه را در اکثر خطوط اجرا می کنیم. ضدعفونی در قطارها، ایستگاه ها و گیت های فروش بلیط به طور مستمر در حال انجام است، پیش بینی می کنیم با پوشش سراسری واکسیناسیون به وضعیت عادی برگردیم.

وی ادامه داد: از ابتدا شیوع ویروس کرونا در متروی تهران، برخلاف بسیاری از کشورها برای عدم استفاده از ماسک توسط مسافرها جریمه ای در نظر گرفته نشده و فقط تذکر های لازم داده شده است و از ورود افراد بدون ماسک به ایستگاه هاجلوگیری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه عده ی بسیار کمی از مردم تصور می کنند زمانی که در ایستگاه حضور دارند و وارد قطار نشده اند، می توانند ماسک خود را بردارند ولی این نکته را باید بدانند که در تمامی نقاط مترو از جمله در ایستگاه و واگن باید از ماسک استفاده کنند تا سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.

عبدالله پور گفت: به صورت آزمایشی از ورودی دوم ایستگاه برج میلاد بهره برداری شده و همچنین از ایستگاه شهید رضایی هم به صورت آزمایشی بهره برداری شده و در حال رفع نواقص و ایرادات هستیم و بعد از آن در آینده ای بسیار نزدیک هم افتتاح رسمی این یک ورودی و یک ایستگاه انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.