نبود باشگاه سرپوشیده مشکل سوارکاری استان اصفهان

نایب رئیس هیات سوارکاری استان اصفهان گفت: در فصل زمستان در شرایط بارندگی نمی‌توانیم تمرینات و مسابقات را در مانژ برگزار کنیم.

سمیرا شریفی نایب رئیس هیات سوارکاری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: با وجود بیماری کرونا فعالیت‌های این رشته ورزشی به علت سر‌باز بودن فضای تمرین به صورت منظم برگزار شده، ولی به خاطر شیوع کرونا سعی کردیم که کلاس‌ها را با برنامه ریزی برگزار کنیم تا تجمعی صورت نگیرد.
او افزود: با وجود بسته بودن سالن‌های سرپوشیده و استخر‌ها امسال و سال گذشته استقبال خوبی از این ورزش شد و افراد زیادی به این ورزش روی آوردند.
نایب رئیس هیات سوارکاری استان اصفهان راجع‌به باشگاه‌های سوارکاری اظهار کرد: باشگاه‌ها امکانات خوبی دارند و به تازگی تجهیزات ۲ باشگاه زیاد و به‌روز شده و طبق استاندارد‌ها به کارشان ادامه می‌دهند.
شریفی اضافه کرد: باشگاه‌های استان اصفهان دربین بهترین باشگاه‌های کشور هستند و اخیرا در دو باشگاه مسابقات کشوری برگزار شده است.
او در ارتباط با مشکلات این رشته خاطرنشان کرد: نبود باشگاه سرپوشیده مشکل سوارکاری استان است، در فصل زمستان در شرایط بارندگی به دلیل آب گرفتگی نمی‌توانیم تمرینات و مسابقات را در مانژ برگزار کنیم.
نایب رئیس هیات سوارکاری استان اصفهان در خصوص مسابقات اظهار کرد: مسابقات سوارکاری به جز مواقعی که استان درگیر پیک‌های شدید کرونا بود طبق تقویم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
شریفی در پایان افزود: مسابقاتی نیز در هفته‌های گذشته برگزار شد که به دلیل پیک پنجم کرونا بدون حضور تماشاگر بود.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: سوارکاری ، اسب سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.