تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ اندیمشک

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اندیمشک از انجام یک مورد زایمان طبیعی موفق ازسوی پرسنل اورژانس ۱۱۵ در آمبولانس خبر داد.

بهروز بهروزی مسئول فوریت‌های پزشکی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان روستای امام زاده احمد با اورژانس ۱۱۵ اندیمشک مبنی بر درخواست آمبولانس جهت انتقال مادر باردار، پرسنل ۱۱۵ پایگاه شهر بیدروبه به محل اعزام شدند.

او بیان داشت: پرسنل پس از رسیدن بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه، او را به داخل امبولانس منتقل کرده، اما شرایط بیمار به گونه‌ای بود که قبل از رسیدن به بیمارستان زایمان صورت می‌گرفت بنابراین پرسنل ۱۱۵ با استفاده از مهارت‌های اخذ شده اقدامات لازم را جهت انجام زایمان شروع کردند.

بهروزی در ادامه افزود: زایمان به شکل صحیح انجام گرفت و مادر و نوزاد با سلامتی کامل در جهت ادامه امور درمانی تحویل بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک شد.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اندیمشک ضمن تقدیر از نیرو‌های اورژانس تصریح کرد: تاکنون چندین زایمان موفق در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.