معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج:

۱۲ دوربین در کرج مجهز به کد ثبت تخلف هستند

احمدی‌نژاد گفت: ۱۲ دوربین در کرج کد ثبت تخلف معاینه فنی مجهز و خودرو‌های فاقد معاینه فنی را جریمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: دوازده دوربین در ورودی بلوار ۴۵ متری گلشهر و زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  در این شهرستان به کد ثبت تخلف معاینه فنی و ثبت تخلف سرعت غیرمجاز مجهز شدند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج ضمن اشاره به اعمال جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی در کرج به‌صورت هوشمند، افزود: در راستای اجرای طرح «کاهش آلایندگی هوا» دوربین پلاک خوان مستقر در ورودی بلوار ۴۵ متری گلشهر موفق به اخذ کد جریمه از سوی پلیس راهور شد.

او گفت: دوربین ثبت تخلف خودرو‌های فاقد معاینه فنی و محدودیت ترافیکی ورودی بلوار ۴۵ متری گلشهر به شبکه ارسال جرائم شهرک آزمایش متصل شده است و پلاک خودرو‌های عبوری از این مسیر از طریق این دوربین بررسی و در صورت نداشتن معاینه فنی به‌صورت هوشمند جریمه می‌شوند.

احمدی‌نژاد  گفت: ازاین‌پس خودرو‌های فاقد معاینه فنی و تردد در زمان‌های محدودیت کرونا از طریق این سامانه به‌صورت هوشمند جریمه خواهند شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در بخش دیگر با اشاره به اخذ کد جریمه ثبت سرعت غیرمجاز در زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به‌منظور هوشمند سازی معابر در راستای کاهش تصادفات و با همکاری پلیس راهور کد جریمه برای سامانه ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در معبر مذکور اختصاص داده‌شده است.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار