استاندار جدید لرستان نصب بنر تبریک را ممنوع کرد

استاندار جدید لرستان در آستانه جلسه معارفه با صدور پیامی خواستار همدلی و همکاری تمام مردم در توسعه استان شد و تاکید کرد: ادارات و قشر‌های مختلف مردم از نصب هرگونه بنر تبریک خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرهاد زیویار،استاندار جدید لرستان با صدور پیامی خواستار همدلی و همراهی مردم در توسعه و آبادانی لرستان شده و اظهار داشته است: اکنون که با یاری خداوند باب جدیدی از خدمت به خلق برای بنده گشوده شده، با اتکال به پروردگار متعال و به پشتوانه حمایت هم استانی‌های عزیز گام در مسیر خدمت برمی دارم.

این پیام می‌افزاید: رجای واثق دارم که در سنگر خدمت، دلگرمی شما سروران گرامی که بنده را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اید، با من همراه خواهد بود و به امید حق تعالی در راستای ادای مطالبات به حق مردم شریف لرستان تمام تلاشم را در جهت توسعه و آبادانی زادگاهم به کار خواهم بست.

زیویار اذعان کرده است: خطه لرستان با وجود نیروی کار مستعد و ظرفیت‌های بسیاری که در حوزه‌های مختلف دارد، شایسته رسیدن به بهترین هاست و یقین دارم با حمایت مردم لرستان آینده‌ای سرشار از موفقیت و امید رقم خواهیم زد.

در پیام تاکید شده است: اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف لرستان، نماینده بزرگوار، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، نمایندگان محترم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، روحانیت معظم، فرهنگیان و دانشگاهیان معزز، مسئولین، خبرنگاران و اصحاب رسانه، تقاضا نمایم که سروران گرامی به واسطه شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابراز لطف حضوری نسبت به بنده خودداری نموده و به منظور جلوگیری از هر گونه اسراف و صرف هزینه، از نصب هر گونه بنر در اماکن عمومی جلوگیری به عمل آورند.

فرهاد زیویار هفته گذشته به عنوان هفدهمین استاندار لرستان منصوب شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.