فیدلیتی هم با قرعه کشی عرضه خواهد شد!

مدیر روابط عمومی بهمن موتور گفت: برنامه ای داریم که خودرو فیدلیتی را بیشتر تولید و عرضه کنیم و البته بحث قرعه کشی را نیز در نظر خواهیم گرفت.

مجتبی نظری مدیر روابط عمومی بهمن موتور در گفت و گو خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به انتقادات مطرح شده نسبت به نحوه فروش و افزایش قیمت خودروی فیدلیتی گفت: در مراحل اولیه بحث قطعات و بحث حمل و نقل بین المللی مطرح می‌شود که اکنون با مشکل مواجه شده است.

او افزود: چند وقتی است که قیمت‌های حمل و نقل بین المللی حدود پنج برابر شده است، به طوری که یک کانتینر که در وارد می شد حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دلار بود و اکنون به ۸ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده است. همچنین خودروهای معادل این فیدلیتی هم اکنون در عربستان حدود ۲۳ هزار دلار، در دبی و عمارت ۱۸ هزار دلار به فروش می‌رود.

مدیر روابط عمومی بهمن موتور تشریح کرد: تعداد متقاضی زیاد است و متاسفانه نمی‌توانیم نیاز ۱۰۰ درصد مردم را برطرف کنیم؛ فروش را در سیستمی که زیر نظر وزارت صمت است، انجام می‌دهیم. اکنون فیلتری روی فروش محصول گذاشته ایم و در بحث فروش، به هر کد ملی و سن بالای ۱۸ سال اجازه خرید داده می شود.

نظری در پاسخ به چرایی کوتاه بودن زمان ثبت نام خودرو گفت: در آخرین مرحله از ثبت نام حدود یک ساعت سایت باز بود و این روند ماهانه انجام خواهد شد.

او در پایان گفت: برنامه  ای داریم که  این خودرو را بیشتر تولید و عرضه کنیم و اکنون به ترتیب میزان آن را افزایش داده ایم. بحث قرعه کشی را نیز در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
قرعه کشی فقط باعث قیمت کاذب می شه کاش هم وارد می کردن هم تولید تا قیمت خودرو منتاژی چینی حداقل بشکنه داخل کشور فرقی هم نمی کنه پول قطعه می دید پول واردات هم بدید هم خودرو چینی وارد کنین هم تولید که باعث شکستن اختلاف قیمت می شه در بازار و کارخانه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۴۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مگر با این قیمتها کسی میتونه بخره که قرعه کشی بشه یا دارید بازار داغ میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
تو امارات مفته این ماشین کسی هم نمیخرتش فروشش پایینه اون جا سطع پایین حساب میشه این جا کردنش اسطوره یه ماشین سطع پایین چینی رو با منت میخوان بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۰:۲۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر
بنده ۱۱ مهر راس ساعت ۱۰ توی سایت بودم من کلیه اطلاعاتم رو کپی کرده بودم و در عرض دو دقیقه وارد کردم ،بعد از دو دقیقه میگه ظرفیت پر شده کلیه رنگ هاش رو چک کردم در عرض ۲ دقیقه چجوری ظرفیت تکمیل میشه یا اینکه فقط یه نمایش خیمه شب بازی هستش که گروه بهمن راه انداخته برای بالا بردن قیمت ماشین هاش عملا ماشینی برای فروش نگذاشته بود و فقط دلال بازی گروه بهمن رو نشون داد، از همه مراحل اسکرین شات گرفتم با زمان درج شده من که میخوام به صورت رسمی از بهمن خودرو و مدیر عامل شون شکایت کنم دو ماهه ما رو سر کار گذاشتین حالا هم این نمایش خیمه شب بازی راه انداختن . حتما از نهاد های مربوطه پیگیری می کنم
آخرین اخبار