اعلام زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا ۱۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال آغاز و تا ۱۷ مهرماه سال جاری و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی monada.iau.ir امکان‌پذیر بوده و اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: واجدین شرایط ماده ۶۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شامل همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان ایشان می‌توانند در زمان یاد شده و با استفاده از شماره داوطلبی و شماره ملی نسبت به درخواست خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط، نیازی به مراجعه و یا ثبت‌نام در واحد مبداء نداشته و پس از موافقت با انتقال، می‌توانند مستقیماً در واحد دانشگاهی مقصد (در صورت وجود رشته و گرایش) ثبت‌نام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.