مرادی: عملکردم در لیگ دو و میدانی رضایت بخش بود/ شانس زیادی برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی را دارم

دونده تیم دو و میدانی تیم سپاهان درباره مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در ورزشگاه امام رضا(ع) توضیحاتی را بیان کرد.

امیر مرادی دونده تیم دو و میدانی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: عملکردم در این مسابقات خوب بود و در ماده ۱۵۰۰ متر رتبه اول را به دست آوردم و در ماده ۸۰۰ متر مقام دوم را کسب کردم. این مسابقات آخر فصل بود و اکنون باید برای رقابت های داخل سالن و همچنین بازی‌های آسیایی خودم را آماده کنم.  

مرادی درباره برگزاری مسابقات لیگ دو و میدانی در مشهد گفت: به نظرم میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) عالی بود و  رقابت‌ها بدون مشکلی برگزار شد. با توجه به این اتفاق ویژه، اکنون نظر ورزشکاران این است که به جای برگزاری مداوم مسابقات در تهران، رقابت‌ها در شهر‌های مختلف انجام شود، زیرا این مسئله به بالا رفتن کیفیت مسابقات کمک زیادی می‌کند.  

دونده کشورمان درباره برنامه اش برای مسابقات دو و میدانی بیان کرد: از فدراسیون دو و میدانی انتظار دارم از من حمایت کند تا بتوانم در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ مدال بگیرم چرا که شانس بالایی برای کسب  مدال دارم. همچنین نباید فراموش کرد که در جاکارتا صاحب مدال نقره شدم و در این دوره هم یکی از شانس‌های کسب مدال هستم. اردوی برون مرزی هم برایم لازم است، اما اگر در همین ایران هم امکاناتی  همانند ماساژور و مربی  فراهم باشد در آن صورت نیازی به رفتنم به اردوی برون مرزی نیست و در کشورمان به تمرین خواهم پرداخت.  

او افزود: استعداد‌های زیادی در دو و میدانی کشورمان وجود دارند که اگر از آن‌ها حمایت ویژه شود در آن صورت به راحتی می‌توانند در مسابقات برون مرزی شگفتی ساز شوند. زمانی امکانات در اختیارمان باشد، هیچ چیزی  کمتر از سایر ورزشکاران دیگر کشور‌ها نداریم و ما هم مانند دوندگان دیگر می‌توانیم در المپیک و حتی در رقابت‌های جهانی هم به مدال‌های خوشرنگ برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار