جهانبخش: شرایط زندگی در انگلیس متفاوت است/ از تصمیمی که گرفته‌ام بسیار خوشحالم

علیرضا جهانبخش درباره حضور در برایتون انگلیس و فاینورد هلند صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از ۳ فصل حضور در برایتون که عملکرد خوبی هم نداشت، راهی فاینورد شد تا بار دیگر در لیگ هلند به میدان برود.

ستاره تیم ملی درباره دوران حضورش در برایتون و جدایی‌اش از این تیم بیان کرد: من تلاش کردم تا خودم را با لیگ برتر انگلیس تطبیق دهم، اما این لیگ با لیگ‌های دیگر متفاوت است و شرایط زندگی در انگلیس هم متفاوت است. متأسفانه در پایان فصل اول سرمربی تیم تغییر کرد و سرمربی جدید آمد و زیاد از گوشه‌ها استفاده نمی‌کرد.


بیشتر بخوانید 


جهانبخش افزود: من همیشه سخت تلاش می‌کنم. در پایان فصل دوم من فرصت‌های دیگر برای بازی در تیم‌های دیگر داشتم، اما مسئولان برایتون نمی‌خواستند که من این تیم را ترک کنم، چون آن‌ها فکر می‌کردند که من می‌توانم بازیکن مهمتری باشم و بازی‌های بیشتری انجام دهم. در ابتدای فصل گذشته، اوضاع داشت خوب پیش می‌رفت و من هم تعدادی بازی انجام دادم و همه چیز خوب بود تا اینکه دوباره فراز و نشیب‌ها آغاز شد.

ستاره سابق تیم آلکمار در پایان گفت: تابستان امسال من دیگر باید درباره آینده‌ام تصمیم می‌گرفتم. باید به حرفه‌ام ادامه می‌دادم و شانسم را جای دیگر امتحان می‌کردم. الان هم از تصمیمی که گرفته‌ام بسیار خوشحالم و از لحظاتم در فاینورد لذت می‌برم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار