بام ایران به پوشش ۵۰ درصدی واکسیناسیون کووید۱۹ رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با تسریع در فرایند واکسیناسیون کووید۱۹، به پوشش ۵۰ درصدی گروه‌های هدف در چهارمحال و بختیاری رسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با تسریع و تسهیل در روند واکسیناسیون کووید۱۹ در استان و تحت پوشش قراردادن گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و استقبال این گروه سنی از فرآیند واکسیناسیون، تاکنون به پوشش ۵۰ درصدی گروه‌های هدف در استان رسیده ایم.

او افزود: لازمه حضور دانش آموزان در مدارس دریافت واکسن کرونا است و با توجه به اینکه مدارس از ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ به منظور ورود دوره اول و دوم متوسطه و آموزش حضوری بازگشایی خواهد شد، این گروه سنی حتما نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در استان از روز پنج شنبه پانزدهم مهرماه ۱۴۰۰، می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا پس از ثبت‌نام در سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir با به همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه و به همراه والدین خود به پایگاه‌های واکسیناسیون برای دریافت واکسن مراجعه نمایند.

او اظهار داشت: همچنین این گروه سنی می‌توانند به مراکز خدمات جامع سلامت در سراسر استان به منظور دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.

جزایری ادامه داد: طرح واکسیناسیون کووید۱۹ دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال به مدت یک هفته در چهارمحال و بختیاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.