برپایی دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س) +تصاویر

دسته عزاداری خادمان حرم بانوی کرامت به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در قم برپا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) برادر گرامی حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه‌های گوناگون تبلیغی، خدماتی و فرهنگی را دستور کار خود قرار داده‌اند.

یکی از این برنامه‌ها برپایی دسته عزاداری خادمان حرم مطهر با همراهی قشر‌های مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر بانوی کرامت بود که صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، خادمان حرم مطهر در مسجد امام حسن عسکری (ع) گردهم آمدند و به همراه مردم مومن و خداجو به عزاداری پرداختند و حجت‌الاسلام هادی الیاسی از خطیبان در این مراسم درباره سیره امام رضا (ع) سخنرانی و بر پیروی از راه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تاکید کرد.

در ادامه، دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و جمعی از مسئولان این آستان مقدس به همراه قشر‌های گوناگون مردم تا حرم مطهر به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

در پایان  دسته عزاداری در صحن امام‌رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به همراه مجاوران و زایران این بارگاه ملکوتی و با حضور آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به سوگواری پرداختند.

بر اساس این گزارش، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در روز پایانی ماه صفر مراسم عزاداری را با سخنرانی استادان حوزه علمیه قم در این مکان مقدس، در دستور کار خود قرار داده است.

حضور آیت الله سعیدی در دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س)

برپایی دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س)

دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س)

برپایی دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س)

برپایی دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س)

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.