روایت انتظار پدران و مادران شهدا با «موج نو»

فیلم کوتاه «موج نو» با هدف پرداختن به زندگی پدران و مادران شهدا و انتظار بی پایان دیدار فرزندانشان تولید شده است.

علی بنایی طاهری کارگردان فیلم کوتاه «موج نو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پیش تولید و تولید فیلم کوتاه موج نو از سه ماه قبل آغاز و برای  پخش و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده شده است.

او با اشاره به اینکه دستیار کارگردان و مشاور هنری فیلم کوتاه موج نو محمد سجاد آقاجانی است، افزود: اعظم جلالی و احمد تحقیقی نیز از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

این کارگردان جوان زهرا علیدوست را صدا بازیگر و علی اسماعیلیان را تدوین کننده این فیلم عنوان کرد و افزود: مطالعه زندگی پر رمز و راز شهدا؛ بی شک دانشگاهی برای تربیت و هدایت تاثیر گذار نسل جوان است.

او خاطرنشان کرد: معرفی خانواده شهدا، اهداف و آرمان آنها می تواند چراغ راهی برای گذر از مشکلات پیش روی نسل سوم و چهارم انقلاب باشد.

علی بنایی طاهری عضو خانه تئاتر متولد ۵ آذر ۱۳۸۱ فارغ التحصیل رشته انسانی است که از سال ۹۳ تا کنون در زمینه تئاتر در رشته‌های بازیگری، کارگردانی، نویسندگی فعالیت دارد و در رشته نور، عکاسی سینما و حتی عکاسی صنعتی و برندینگ نیز آموزش دیده و کسب تجربه کرده است.

این فیلمساز جوان کاشانی در فیلم ماه بی بی تدارکات و مدیر فیلمبرداری و مشاور پروژه مستند کوتاه« رنج و رنگ ایران» را عهده‌دار بود که این مسند به۲ جشنواره بین‌المللی سانتاندر کلمبیا و ششمین جشنواره بین‌المللی "Newark IFF Youth Festival" جشنواره فیلم جوانان نیوآرک در نیویورک آمریکا راه یافته بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.