جدید‌ترین دستیار خانگی هوشمند Yandex

Yandex جدیدترین دستیار خانگی هوشمند خود را که در رقابت با دستیار‌های گوگل و آمازون طراحی شده است، معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اخبارک، شرکت روسی Yandex از یک دستیار خانگی هوشمند که برای رقابت با دستیار‌های مشابه آمازون و گوگل توسعه داده است، رونمایی کرد. این دستیار جدید یعنی Mini Station، دارای بدنه استوانه‌ای کوچک است که مجهز به دکمه‌های لمسی برای کنترل صدا‌ها، موسیقی و کلیپ‌های چند رسانه‌ای است.

دستگاه Yandex

این دستیار، مجهز به بلندگو‌های ۱۰ واتی است که توزیع عالی صدا‌ها را ارائه می‌دهد و میکروفون‌های پیشرفته‌ای دارد تا بتواند دستورات صوتی را برای کاربر صادر و به او اجازه دهد از آن برای برقراری تماس از طریق اینترنت استفاده کند.کاربر می‌تواند این دستیار را به صورت سیمی یا بی سیم به تلویزیون و دستگاه‌های هوشمند متصل کند و پیام‌های مالک یا اعلان‌های دریافت شده برای دستگاه تلفن همراه خود را بخواند و از وضعیت آب و هوایی مطلع شود.

Mini Station در چندین رنگ مشکی، خاکستری، سفید، صورتی و آبی آسمانی در دسترس خواهد بود و دستیار صوتی آلیس در هر دستگاه بسته به رنگ آن کار می‌کند، بنابراین ماهیت صدا با توجه به رنگ دستگاه متفاوت خواهد بود. همچنین قیمت این دستگاه کپی آن بین ۷۰ تا ۸۰ دلار است.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار