افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مرسولات پستی در استان اردبیل

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: جابجایی مرسولات پستی در این استان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد جوادی، مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه جابجایی مرسولات پستی در این استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ نیز ۳۰ درصد افزایش یافته بود، گفت: جابجایی مرسولات پستی در استان هر سال نسبت به سال ماقبل افزایش می یابد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون هر روز حتی در ایام تعطیل به طور متوسط ۱۲ هزار مرسوله پستی در استان جابجا می‌شود، بیان کرد: این در حالی است که پارسال هر روز به طور میانگین ۱۰ هزار مرسوله پستی در استان اردبیل جابجا می‌شد.

جوادی اظهار کرد: در ۶ ماهه پارسال در مجموع یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۵۰ مرسوله پستی در استان اردبیل جابجا شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال به یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۹۰۰ مرسوله پستی افزایش یافته است.

او با بیان اینکه همکاران پستی به طور شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع هستند، افزود: بدنبال شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اداره کل پست استان نیز افزایش یافته تا خللی در روند ارائه خدمات به مردم پیش نیاید.

جوادی با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: کارکنان واحدهای مختلف اجرایی پست استان در راستای ارائه خدمات پستی به شهروندان ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نقش ارزنده‌ای را در دوران سخت مبارزه با کرونا ایفا می‌کنند. 

مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه در گذشته حجم غالب محمولات پستی پاکات و مرسولات کاغذی بود و با شیوع ویروس کرونا این وضعیت تغییر ماهیت داده و حجم و تعداد انبوه مرسولات پستی را بسته و امانت تشکیل می‌دهد، گفت: پست استان علاوه بر توزیع مرسولات اینترنتی با ارائه خدمات نیابتی توانسته حجم وسیعی از تردد های غیر ضروری را کاهش دهد و از خروج شهروندان از منزل جلوگیری کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.