رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

تخصیص اعتبار دستگاه‌های سهل‌انگار در هزینه‌کرد اعتبار بهره‌وری متوقف می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: تخصیص اعتبار دستگاه‌های سهل‌انگار در هزینه‌کرد اعتبارات جاری بهره‌وری متوقف می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  علی شهریارپور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی سهل‌انگار در هزینه‌کرد یک تا سه درصد اعتبارات جاری (هزینه‌ای) برای بهره‌وری را متوقف می‌کند.

او در نخستین کمیته بهره‌وری چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم اختصاص منابع برای ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید بُرش استانی برنامه‌های بهره‌وری را از دستگاه‌های ملی و وزارتخانه‌ها دریافت و اجرایی کنند.

شهریارپور با بیان اینکه از مجموع دستگاه‌های اجرایی استان، تاکنون ۱۶ دستگاه بُرش استانی برنامه‌های بهره‌وری را دریافت کرده‌اند گفت: یک تا سه درصد اعتبارات جاری (هزینه‌ای) دستگاه‌های اجرایی استان برای ارتقای بهره‌وری اختصاص داده و هزینه شود.

او با اشاره به لزوم پیگیری برای اجرای برنامه‌های بهره‌وری برای تولیدات، محصولات، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مهم چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این راستا طرح ایجاد الگو‌های بهره‌وری محصولات کشاورزی استان مانند بادام، گل‌محمدی، سیب‌زمینی و پرورش ماهیان سردابی تهیه و به‌عنوان یک طرح ارتقای بهره‌وری اجرایی می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: البته سایر تولیدات، محصولات، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مهم استان به‌خصوص در حوزه‌های کشاورزی و صنعت استان می‌تواند مطرح باشد.

او با اشاره به وجود زمینه ارتقای بهره‌وری در تمامی کالا‌ها و خدمات افزود: بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری می‌توانند بر روی یک خدمات خاص متمرکز و آن را به‌عنوان یک طرح ارتقای بهره‌وری بررسی و اجرایی کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار