مهربان: فریاد حسن یزدانی صدای همه ما بود/ موفقیت کشتی گیران ایران قابل پیش بینی بود

سرپرست دبیر کلی فدراسیون کشتی درباره عملکرد کشتی گیران ایران در مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مهربان سرپرست دبیر کلی فدراسیون کشتی در حاشیه رونمایی از سردیس ۵ قهرمان ایران اظهار داشت: افتخار آفرینی کشتی گیران آزاد و فرنگی کشورمان را تبریک عرض می‌کنم. کشتی یکی قدرت‌های ورزش ایران است و هرجا که مراسمی برای ورزشکاران برگزار شود نمایندگانی از کشتی در آن شرکت خواهند کرد.

او افزود: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته، موفقیت کشتی گیران ایران قابل پیش بینی بود. 

مهربان درباره موفقیت شاگردش (امیرحسین زارع) در مسابقات جهانی عنوان کرد: با توجه به علاقه زارع و زحمت مربیان کشتی، این ورزشکار در مسابقات المپیک و جهانی مدال گرفت. او در نیمه نهایی و فینال قهرمان‌های بلند آوازه جهان و المپیک را شکست داد.  

او در زمینه اینکه آیا از کشتی گیران کشورمان تجلیل خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: فدراسیون با توجه به بضاعتی که دارد از قهرمان‌های کشتی تجلیل خواهد کرد. آن چیزی که باید لحاظ شود تشویق این قهرمان‌ها از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. خوشحال کردن مردم کار بزرگی بود که این ورزشکاران انجام دادند.

کارشناس کشتی در مورد قهرمانی حسن یزدانی گفت: فریاد حسن یزدانی بعد از پیروزی مقابل تیلور، صدای همه ما بود. طبیعتا بحث ورزش از انتقام جدا است، اما یزدانی کار بزرگی را انجام داد.  

او ادامه داد: ضمن تایید صحبت‌های دبیر، فاصله ما در کشتی آزاد با برترین‌های جهان بیشتر از فرنگی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار