هندیجانی‌ها گوشت قرمز غیربهداشتی نمی‌خورند

رئیس اداره دامپزشکی هندیجان از کشف و معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی و تاریخ منقضی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روح الله قنواتی، رئیس اداره دامپزشکی هندیجان گفت: بازرسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان ضمن تشدید نظارت‌ها به همه اماکن عرضه سطح شهر نظارت کرده و در جریان این بازرسی‌ها بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ منقضی و غیر قابل مصرف کشف و با دستور قضایی از چرخه مصرف شهروندان خارج شد.

او با بیان اینکه این میزان فرآورده خام غیربهداشتی در بازرسی‌های انجام شده طی ۴۸ ساعت اخیر از مراکز عرضه سطح شهر کشف و ضبط شد، اظهار داشت: اداره دامپزشکی با مصادیق تخلف در عرضه غیربهداشتی و کشتار غیرمجاز دام و طیور برخورد می‌کند.

قنواتی با بیان اینکه این میزان فرآورده خام دامی فاسد و غیربهداشتی با حضور نماینده مقام قضایی در این شهرستان معدوم شد، تصریح کرد: بهترین بازرسان مردم هستند که باید به عنوان ناظر بهداشتی عمل کرده و مراکز متخلف را به دامپزشکی معرفی کنند، ضمن اینکه مردم باید از خرید گوشت و مرغ تاریخ گذشته و بدون مهر دامپزشکی خودداری کرده و موارد تخلف را به اداره دامپزشکی هندیجان با شماره تماس ۵۲۵۷۶۴۶۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.