آموزش قرآن کودکان کار در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه نور شیراز

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه نور شیراز از برگزاری کلاس های آموزش قرآن برای کودکان کار در این کانون فرهنگی هنری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیده مریم الشریعه رضا زاده مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه نور شیراز گفت: این کلاس ها با تدریس قرآن  استاد سلطانی و کلاس مداحی حسین قاسمی برگزار می شود.

او بیان کرد: این کلاس‌ها روز‌های جمعه ازساعت ۳۰ و ۱۴  تا۳۰ و ۱۷ دقیقه در مسجد و آرامگاه نور با حضور ۴۰ پسر بچه مقطع ابتدایی برگزار می‌شود و در ۲ ماه اخیر برگزار شده است و تعدادی از بچه‌های کار نیز در آن شرکت می‌کنند.

 الشریعه رضا زاده با اشاره به حمایت کانون فرهنگی و هیئت متحده فاطمیون مسجد نور از کودکان کار تصریح کرد: برای حمایت  کودکان کار ۲۰ جفت کفش و جوراب و ۲۰ بسته لوازم التحریر به ارزش پنج میلیون تومان تهیه و اهدا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه نور شیراز ادامه داد: با توجه به استقبال از کلاس آموزشی قرآن، سیره اهل بیت (ع) و حضور کودکان نیازمند در این کلاس ها، مردم نیکوکار می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۷۰۰۸۷۴۳۰ به نام سیده مریم الشریعه رضا زاده در کمک به کودکان کار سهیم شوند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار