در بزرگداشت حافظ شیرازی؛

حافظیه پذیرای مسئولان استانی و کشوری می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: آیین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی، امسال نیز همچون سال‌های پیش با حضور مسئولان کشوری، استانی، فرهنگ‌وران و هنرمندان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با گرامیداشت یادروز خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی، اظهار کرد: آیین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی، امسال نیز همچون سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری مجازی آیین بزرگداشت حافظ شیرازی در سال پیش، افزود: با افزایش واکسیناسیون و کاهش همه‌گیری کرونا در چند ماه گذشته، توانستیم هماهنگی‌ها را برای برگزاری این آیین در حافظیه انجام دهیم؛ هرچند برگزاری این آیین باز هم با پیروی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس یادآور شد: امسال، آیین بزرگداشت حافظ شیرازی، ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه، در حافظیه با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین نزدیک به ۳۰۰ تن از فرهنگ‌وران و هنرمندان برجسته استان فارس، برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: این آیین نیز در شبکه تلوزیونی استان فارس و فضای مجازی برای دوستد‌اران فرهنگ و ادب فارسی نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار