سخنگوی باشگاه شهر خودرو:

برای پرداخت طلب کوزین به امارات می‌رویم/ از مدیران سابق شهر خودرو شکایت می‌کنیم

غلامحسین پلاسچی درباره پرداخت مطالبات کوزین مربی خارجی سابق این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

غلامحسین پلاسچی سخنگو و معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان مهلت پرداخت مطالبات کوزین مربی سابق این تیم اظهار کرد: بدهی به کوزین دست‌پخت مدیران قبلی باشگاه شهرخودرو است. این مربی در زمان تصدی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ۳۰ هزار دلار طلبکار بود و با کمتر از این مبلغ هم می‌توانستند با کوزین تفاهم کنند، اما مسئولان قبلی ۱۰ هزار دلار هزینه وکیل کردند تا حکم را بشکنند و حالا باید ۷۵ هزار دلار به علاوه مبلغ ۷۵۰۰ فرانک سوئیس جریمه بپردازیم.

او ادامه داد: البته ما با وکیل کوزین در تهران صحبت کردیم و مذاکرات خوبی با او داشتیم. علاوه بر این، در چند روز آینده سفری به امارات خواهیم داشت تا کار‌های مربوط به پرداخت طلب این مربی را انجام دهیم.

او ادامه داد: مدیران قبلی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل فروش اموال و بازیکنان شهر خودرو و شهرداری دریافت کردند، اما بدهی‌های باشگاه و مبلغ قرارداد بازیکنان را ندادند. آن‌ها تیم شهر خودرو را با هزاران بدهی و بحران به ما تحویل دادند. علاوه بر این، مدارک باشگاه را به ما تحویل نداده اند تا ما بدانیم به چه کسانی بدهکار هستیم.

پلاسچی گفت: مدیران سابق باشگاه شهر خودرو تخلفاتی داشتند که از آن‌ها به دادسرا شکایت می‌کنیم. همچنین از قائم مقام آستان قدس رضوی، شهردار و اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم که به ما کمک می‌کنند. من از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم که به مشکلات باشگاه شهر خودرو ورود کنند و هواداران در جریان باشند که دوستان فتنه و کارشکنی می‌کنند.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو بیان کرد: مبلغ قرارداد‌ها از پیش تعیین شده و همانند قرارداد‌های سایر باشگاه‌ها است. البته ما تاکنون تا ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد‌های بازیکنان در فصل گذشته را تسویه حساب کرده ایم.

او درباره اینکه درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان شهر خودرو را کسر کرده است، گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان ما برای فصل‌های بعد هم مشخص شده و امکان تغییر این مبالغ نیست.

پلاسچی افزود: ما تیم خوبی برای فصل بعد بسته ایم و شاکله تیم محکم و سفت است. ما زلزله ۱۰ ریشتری را تحمل کردیم. امیدوارم با کمک بازیکنان، سکانداری مهاجری و توسل به امام رضا (ع) امتیازات خوبی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار