استاندار ایلام:

هر جا به استاندارد سازی توجه شد زمینه پیشرفت کشور فراهم آمد

نوذری با بیان اینکه هر جا به استانداردسازی توجه شد زمینه پیشرفت کشور فراهم آمد گفت:استانداردسازی، مطمئن‌ترین مسیر توسعه کشور در جهان صنعتی در حال تحول امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد نوذری ، استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل استاندارد ایلام  با تاکید بر نظارت جدی استاندارد بر کیفیت کالاها، محصولات و خدمات اظهار داشت: استانداردسازی هم اکنون جز جدایی ناپذیر زندگی و جوامع بشری بوده بطوری که روش‌های علمی را جایگزین شیوه‌های سنتی کرده است.

او افزود: امروزه ترویج فرهنگ استاندارد و اثر بخشی استانداردها، از راه‌هایی است که می‌تواند کیفیت محصولات را بیمه کند و نیاز‌ها و انتظار‌ها را برآورده سازد.

نوذری با بیان اینکه استانداردسازی، مطمئن‌ترین مسیر توسعه کشور در جهان صنعتی در حال تحول امروز است، ابراز داشت: استاندارد سازی یکی از تاثیر گذارترین مقوله‌ها در توسعه کشور است که نقش مهمی در سنجش و کنترل کیفیت محصولات و برندسازی و ایجاد فضای رقابتی برای تولیدات داخل را دارد.

او با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های امروز دنیا نگاه سودمندگرایانه به استاندارد سازی است که بر روی کنترل کیفیت کالا‌ها و محصولات و خدمات تاثیر گذار است، بیان کرد: هر جایی که استاندارد سازی و رعایت دستورالعمل‌های کیفی متناسب با قوانین و مقررات بین المللی انجام گیرد با تمام وجود از آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.