برگزاری اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان

رئیس امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری آیین اختتامیه سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،معصومه حدادی، رئیس اداره هنری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: آیین اختتامیه سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۰ مهرماه در همدان برگزار شد.

او بیان کرد: در این جشنواره ۱۰ فیلم از بخش مسابقه در سانس‌های ۱۵ و ۱۷ در سینما فلسطین همدان اکران شد و این فرصت برای کودکان همدانی فراهم شد تا فیلم‌ها را مشاهده کنند.

حدادی با بیان اینکه از میان این ۱۰ فیلم یک فیلم از سوی داوران همدانی انتخاب شده است، ادامه داد: ۲۷ داور همدانی این فیلم‌ها را ارزیابی کرده و نظرات خود را در پورتال اداره‌کل ثبت کرده‌اند و یکی از فیلم‌های اکران شده را به‌عنوان فیلم برتر انتخاب کرده‌اند که هنوز نتایج اعلام نشده است.

او ابراز داشت: روز گذشته آخرین فیلم از ساعت ۵:۳۰ تا ۶ عصر در سینما فلسطین اکران شد، همچنین در آیین اختتامیه این جشنواره نیز از داوران کودک و نوجوان تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار