تحویل ۲۰ اتوبوس آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ اتوبوس آمبولانس ساخت ایران‌خودرو به دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور، مدیرعامل ایران خودرو و معاون صنایع وزارت صمت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس ساخت ایران خودرو دیزل تحویل، دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان نماینده سازمان اورژانس کشور شد.

قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این اتوبوس آمبولانس‌ها بر اساس امضاء قرارداد تولید و عرضه ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس میان ایران‌خودرو دیزل و دانشگاه علوم پزشکی اراک و تفاهم نامه تامین و نوسازی آمبولانس‌ها با تکیه بر منابع داخلی تحویل داده شد.

قربانی قرارداد ساخت این اتوبوس‌ها بهمن ۱۳۹۹ به امضای ایران خودرو و سازمان اورژانس کشور رسید و اتوبوس‌ها بعد از تولید، برای تجهیز و بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان نماینده اورژانس کشور شد.

او اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک اتوبوس‌های تحویلی را به یک شرکت خصوصی برای تجهیز تحویل داده تا پس از تجهیز به ناوگان امدادی اورژانس کشور ملحق شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: ۲ دستگاه از این اتوبوس‌ها متعلق به استان مرکزی است و در اختیار اورژانس استان قرار خواهد گرفت.

به گفته نوری ساری معاون فنی عملیات سازمان اورژانس کشور این اتوبوس آمبولانس‌ها داری مزیت‌های فراوانی در حوادث هستند که می‌توانند در انتقال قابل توجه مصدومین در حوادث و ایجاد کمپ‌های امدادی در حوادث خاص به طور ویژه پشتیبانی و امداد رسانی و به عنوان یک درمانگاه سیار عمل کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.