توسعه اقتصادی در گرو بهبود وضعیت بازاریابی برای تولیدات

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با بهبود وضعیت بازاریابی توسعه اقتصادی افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین گروسی ، سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در نمایشگاه صنایع دستی و خانگی آبادان گفت: بازاریابی مهم ترین چالش صنایع دستی و خانگی است و باید تلاش کرد تا با بهبود وضعیت بازیابی، توسعه ی اقتصادی افزایش یابد.

او بازاریابی و افرایش کیفیت آن برای رونق تولیدکنندگان را وظیفه مسئولین مربوطه دانست که باید فضای خوبی را برای معرفی تولیدات آنها ایجاد کنند.

گروسی با اشاره به اینکه امروز با وجود فضای مجازی دنیا  تبدیل به دهکده جهانی شده است بیان کرد: با یک تبلیغات درست و اصولی به راحتی از دور ترین نقاط جهان تولیدات قابل مشاهده هستند و با روش های آنلاین خریداری می شوند.

او ادامه داد: صنایع دستی و صنایع کوچک در همه کشورهای پیشرفته بیش از 50 درصد مشاغل را تشکیل می دهند بنابر این می توان با اهمیت دادن به آن با کم ترین هزینه بیشترین میزان اشتغال را ایجاد کرد.

سرپرست منطقه آزاد اروند، با بیان این که این منطقه ظرفیت بالایی در زمینه صنایع دستی دارد ، بازاریابی را مهم ترین چالش صنایع دستی و خانگی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه ظرفیت های بسیار خوبی را مشاهده کردیم که نشان از عشق و علاقه تولید کنندگان دارد.

در این بازدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند نیز همراه سرپرست این سازمان حضور داشت.

 نمایشگاه صنایع دستی و سنتی در محل موزه تاریخی آبادان برپا شده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.