کولاک کومیته کاران کرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

کومیته کاران کرمانی از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته که به میزبانی زنجان برگزار شد، 7 مدال رنگارنگ صید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، رده‌های سنی پایه پسران در استان زنجان با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف بخش کومیته در رده های امید، نوجوانان و جوانان به پایان رسید و نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در رده سنی امید و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم ۴۴ ورزشکار در بخش کومیته با هم به رقابت پرداختند که محمد مهدی مهاجری به مربیگری مسعود شریفی از استان کرمان مقام اول را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت.

امیر حسین نهری در بخش کومیته و در وزن ۵۵ کیلوگرم به مربیگری حسین حسینی نیز با بد شانسی و تنها با ۵ ثانیه به اتمام مسابقه در حالی که می‌توانست تاتامی را با مدال طلا ترک کند، از حریف عقب افتاد و دوم شد و تنها به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم رده سنی امید و در بخش کومیته نیز محمدرضا زنگی آبادی با مربیگری انجم شعاع در بین ۴۹ ورزشکار مقام سوم را کسب کرد و مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم نوجوانان، ابوالفضل همدم جو به مربیگری سجاد شربتی از استان کرمان در بین ۸۱  ورزشکار اول شد و طلا مسابقات بخش کومیته را در این وزن کسب کرد.

در رده سنی جوانان و در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهدی امیرزاده به مربیگری سجاد حاج غلامعلی زاده و محمد عرفان عسکری پور به مربیگری سجاد شربتی از استان کرمان اول و دوم شدند که به ترتیب طلا و نقره مسابقات را از آن خود کردند.

در رده جوانان و در وزن ۷۶+ کیلوگرم نیز پرهام اسدی فر از استان کرمان به مربیگری سجاد شربتی دوم شد و مدال نقره را کسب کرد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.