فرماندار ویژه آبادان:

برخی مدیران شهرستانی ماهی یک بار به آبادان سفر می‌کنند

موسوی گفت: در آبادان برخی مدیران حتی پروازی نیستند بلکه گاهی به آبادان سفر می‌کنند.

سید زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان گفت: در آبادان با وجود چند دستگاه متمکن، اما چند اشکال وجود دارد که یکی از اشکالات تعیین شدن مسئولان از تهران است و برخی مدیران حتی پروازی نیستند بلکه ماهی یکبار به آبادان سفر می‌کنند.

او ادامه داد: هیئت مدیره برخی شرکت‌ها در تهران مستقر است و مدیران برخی شرکت‌ها همچون شرکت پاسارگاد و ایرانول در تهران مستقر هستند.

فرماندار آبادان به مطرح شدن این موضوع با معاون وزارت کار اشاره کرد و گفت: دو هفته پیش در سفر معاون وزیر کار این موضوع مطرح شد که پس از طرح آن معاون وزیر کار با مدیران این شرکت‌ها تماس گرفت.

او با بیان اینکه این مدیران در همان روز در منطقه حاضر شدند چراکه هیچ دلیلی برای حضور نداشتن آن‌ها وجود ندارد، افزود: جای این سوال باقی است که این مدیران در تهران چه می‌کنند و چرا به مشکلات آبادان توجهی ندارند.

موسوی ورود نمایندگان را راه حل رفع این مشکل دانست و اظهار کرد: این مسئله در آبادان حل شدنی نیست و باید توسط نمایندگان مجلس در تهران رفع شود.

فرماندار آبادان به اقدام استاندار خوزستان برای حذف مدیران پروازی اشاره کرد و گفت: استاندار خوزستان در اهواز و پتروشیمی این کار را آغاز کرده و مانع حضور مدیران پروازی شده است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.