مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان:

سازمان‌های مردم نهاد در کنترل ویروس کرونا نقش ویژه‌ای داشته‌اند

ابراهیمی گفت: سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت در دوران همه‌گیری کرونا در زمینه اطلاع‌رسانی، پیشگیری و کنترل این ویروس و ارتقای سلامت جامعه اقدامات ایثارگرانه و نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در در نشست هم‌اندیشی سمن‌های سیستان و بلوچستان، با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر بکارگیری ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد در جهت مهار ویروس کرونا اظهارداشت: انجمن‌های مردم نهاد با توجه به شناختشان از جامعه محلی می‌توانند در بزنگاه‌های مختلف بویژه در بحران‌ها یاری‌گر ستاد بحران باشند.

وی ادامه داد: فعالان اجتماعی و شورای اجتماعی محلات سمن‌ها می‌توانند با آگاهی‌رسانی و انجام تبلیغات محیطی با موضوعاتی نظیر دعوت مردم به واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احیای ظرفیت مدنی جامعه محلی اثرگذار باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: سینما سیار کودک در محلات فرصتی برای پخش کلیپ‌های آموزشی که از سوی روابط عمومی علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های متولی تهیه شده را فراهم کرده است.

در ادامه نیز نمایندگان سمن‌ها و مدیران دفاتر تسهیلگری، علاوه بر شرح مشکلات و چالش‌های فرا روی خود، به ارایه راهکار‌های مرتبط با موضوع نشست پرداخته و مصوب شد همکاری‌ها به صورت مستمر و مدون ادامه داشته باشد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار