گل محمدی: باید دوستی بین ایران و عربستان را بیشتر کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر الهلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی باید از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کنم. مسئولان عربستانی استقبال گرم و میزبانی خوبی از ما داشتند. بین کشور ما و عربستان اشتراکات دینی زیادی وجود دارد.

او افزود: ما به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح را بین ۲ کشور بیشتر برقرار کنیم و سبب ارتباطات بهتری بین ۲ ملت شویم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین ۲ کشور برقرار شود.  

گل محمدی خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم که می‌تواند به عنوان یک دیدار بزرگ برای ما و هواداران پیام آور شادی باشد. هر ۲ تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و فردا شاهد دیدار باکیفیت و از لحاظ فوتبالی خوبی خواهیم بود. اطمینان دارم دیدار پرسپولیس و الهلال یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: خیلی خوب بود در فینال به مصاف هم می‌رفتیم، اما به خاطر قرعه در این مرحله با هم بازی می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. کاری که باید برای دیدار فردا انجام دهیم، این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلات، در روز‌های سخت نشان داده ایم بازیکنان بزرگی داریم و در این مواقع تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم.

گل‌محمدی اضافه کرد: امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور هواداران و میزبانی الهلال بازی سختی خواهد بود. برای کسب نتیجه خوب باید تمرکز کافی داشته باشیم. در مجموع امیدوارم از طرف هر ۲ تیم دیدار خوب و لذت بخشی شاهد باشیم.

او تصریح کرد: مشکلاتی درباره بازی نکردن داریم، زیرا لیگ ما هنوز شروع نشده است و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. برای دیدار قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم، اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. برای این مسابقه ۳ دیدار دوستانه انجام دادیم. البته با توجه به اینکه فیفادی بود چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و بدون حضور ملی‌پوشان بازی تدارکاتی و تمرینات را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از این بابت AFC می‌توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با آماده سازی و دیدار‌های تدارکاتی بهتری وارد مسابقات شوند، اما فشردگی رقابت‌ها قطعا روی کیفیت تیم ما و آن‌ها تاثیر می‌گذارد. با وجود این مشکلات، سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. چیزی که در دیدار فردا مهم است، حفظ تمرکز است.

گل‌محمدی درباره بازگشت مصدومان الهلال گفت: این تیم پرمهره است و هر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین خوبی برای آن وجود دارد. اطمینان الهلالی ها دارم فردا کامل خواهند بود. البته ممکن است ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد. اطلاعات دقیقی ندارم، اما می‌دانم جایگزین‌ها و بازیکنان خارجی خوبی دارند و فردا با تیم کامل الهلال بازی می‌کنیم.

او در پایان گفت: اگر بخواهیم به این فکر کنیم که چند بازیکن مصدوم بازگشتند و اکنون چند بازیکن مصدوم هستند، دچار مشکل می‌شویم. به این موضوع فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود. به این موضوع هم فکر می‌کنم که الهلال یک مربی باهوش به نام ژاردیم دارد که مربی بزرگی است. او می‌تواند از وضعیت ایجاد شده بهترین استفاده را کند. قطعا تجربه ژاردیم کمک می‌کند الهلال به بهترین شرایط خود برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا معصومی
۱۱:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
کری خوانی هم رسم و مرام داره. وقتی طرف مقایل تیم خارجیه نباید آبی و قرمز مطرح باشه. به عنوان استقلالی دلم میخواست پرسپولیس نوفق باشه و هی برای ما کری بخونند و حالشو ببرند ولی نماینده ایران عزیر ما برنده باشه. واقعا از ته دل ناراحت شدم که بد بازی کردند و باختند. هر کسی هم که تو این وضعیت نمک به زخم دل هوادار پرسپولیس بپاشه نامردی کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
حسرت ۵۸ ساله و دیوانه کننده قهرمانی در آسیا؛ چنان بعضی از لنگیا را عقده ای کرده که با نام هوادار استقلال و استفاده از نام های بزرگان استقلال(که قهرمان آسیا شدند) قصد برطرف کردن سوزش مزمن ۵۸ ساله خود را دارند. لطفا به هوش باشید. این حسرت به دلان؛ وقتی میگیم استقلال دوبار قهرمان آسیا شده میگن بقول پروین اینا چهارجانبه بودند. وقتی کم میارن از مرحوم ناصرخان و منصورخان مایه میزارند. فرهنگ لنگی همینه. پس همه باهم قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا حتی تو چهارجانبه ها؛ حتی با وزیر وزرا(پاپا و آذرجون) حتی با یحیی مافیا(رییس هیات مدیره عوض کن). در ضمن لنگیا وقتی خواستید اسم بزرگان استقلال را به زبان بیاورید؛ دهانتان را آب کشی کنید این بزرگان که لنگی نبودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
اینا هم پارسال یک دقیقه قهرمان اسیا بودن..شوخی که نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
پس آقا یحیی باختی مقصر خودتی برای دوستی بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
6
۰۸:۲۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
کیسه کش های عزیز
لطفاً تو اخبار سرورشون سرک نکشند.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
تا زمانی که سعودی ها دست از سر یمن مظلوم بر ندارن، دوستی خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
وقتی نماینده ایران باشه ابی قرمز نداره
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۵۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
بوی سوزش شدید از حرفهای کیسه کشا به مشام می رسه. سال های جام نگرفتنتون دو رقمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
به به چه میزبانی گرمی که اجازه پرواز ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
خجالت بکش کیسه. همین الهلال حذفتون کرد از آسیا. یادت رفته؟
Netherlands
ناشناس
۰۳:۳۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
تبلیغات زبان ترکی از سایتتون بردارید به اندازه کافی ملت میرن ترکیه ملک میخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
قبل از شروع لیگ؛ دیدن بازی پرافتخارترین تیم آسیا(الهلال با سه قهرمانی آسیا) با بی افتخارترین تیم آسیا(الپیزوری= لنگپولیس با صفر قهرمانی آسیا و قهرمانی های فیک داخلی) میتونه چند ساعتی برای تفریح و وقت تلف کردن خوب باشه. حالا لنگیا میان میگن چارجانبه امجدیه. خوب همون را هم که شما عرضه نداشتید؛ حسرت به دلان تاریخ. فلانی دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. خخخخخخخخخ. ۵۸ سال حسرت واقعا دیوانه کننده است. لنگیا اگر پماد سوختگی تجویز کردید لطفا ژاپنی یا کره ای باشه از همونایی که بعد از فینالها خودتون استعمال می فرمودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
من همون استقلالی هستم که پایین پیام گذاشتم و تمجید کردم از آقا یحیی و آقا کریم.
از طرف این آقا که همچین متنی نوشتن در بالا، از طرفدارهای عزیز پرسپولیس معذرت خواهی میکنم، چون ایشان هوادار واقعی استقلال نیست. هوادار استقلال، هیچوقت توهین نمیکنه به تبم رقیب، بلکه فقط از تیم خودش هواداری میکنه. به امید موفقیت نماینده ایران در آسیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
من استقلالی هست، اما متاسفم برای تو با این پیام پوچی که گذاشتی. قطعا، تو طرفدار استقلال نیستی، چون بویی از ادب مرحوم حجازی و پورحیدری نبردی.. تو یک طرفدار بی هویت هستی که با هوچی گری و جنجال، قصد تخریب داری. برو و دیگه پیام نده ای طرفدار قلابی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
همین الهلال، شما کیسه کش ها را حذف کرد، یادت رفته؟ حالا حرصت گرفته اومدی اینجا به قهرمان چندساله ایران ، توهین میکنی. خجالت بکش کیسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
بنده خدا کیسه کشها حسرت اومدن بالا از مرحله مقدماتی دیوانشون کرده
Iran (Islamic Republic of)
کیسه کش هوچی گری بسه!
۰۸:۱۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
عمویی
ی پفک بزن
فشارت بدجوری افتاده و هذیان میگی
صد دفعه بهت نگفتم به گوشی بابایی بدون اجازه دست نزن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
نه بابا اون روزی که کنعانی زادگان فحش بهت می داد کجا بودی؟؟؟؟؟ وقتی مجریای تلویزیون توهین میکنند کجایی؟؟؟؟؟ وقتی وزیر میره رو اعصاب کدوم سوراخ هستی تو هوادار واقعی لنگ که اینجا خودت استقلالی واقعی جا زدی؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
باشه چون تو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
من استقلالی ام، اما آقا یحیی بسیار شخصیت متین و خوبی دارن که الگو واسه هر ۲ تا تیم سرخابی هستن. دقیقا مثل آقا کریم باقری که هم آبی و هم قرمز دوستش دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
لنگی ناقلا. داشتیم؟؟؟ میخوای بگی ما هم یحیی مافیا را دوست داریم؟؟؟ قهرمانی آسیا حسرت تاریخ لنگیا حتی با وزیر وزرا؛ حتی تو چهارجانبه ها؛ حتی با یحیی مافیا. استقلال چهارتا هوادار خائن مثل تو داشته باشه نیازی به دشمن نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
عجب !
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا جلالی
۲۱:۳۱ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
آفرین چقدر صحیت های قشنگ و امیدوار کننده
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس زلزله
۲۳:۰۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
بسیار عالی اقا یحیی خدا پشت وپناهتون
آخرین اخبار