سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران:

برای تکرار قهرمانی به ایران آمده‌ام/ بازیکنان تیم ملی کبدی بانوان را زیر نظر داشتم

شایلا جین گفت: هیچ گاه نمی‌شود نتیجه بازی‌ها را پیش بینی کرد ، اما من با هدف کسب بهترین نتایج و کسب مجدد قهرمانی به ایران آمده‌ام.

شایلا جین سرمربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور دوباره خود بر روی نیمکت تیم ملی کبدی بانوان ایران اظهار داشت: ما ۱۱ ماه با بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو فرصت داریم تا برنامه‌های خودمان را عملی کنیم و آماده رقابت‌های آسیایی شویم. با توجه به این که در دوره گذشته رقابت‌های آسیا هم سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران بودم و قهرمان آسیا شدیم و شناختی که از بازیکنان دارم می‌توانم کمک‌های زیادی به آماده سازی و رشد بازیکنان کنم. من سعی می‌کنم برنامه ریزی خوبی را داشته باشیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دور گذشته خودمان دفاع کنیم و بار دیگر قهرمان آسیا شویم.

برای تکرار قهرمانی به ایران آمده‌ام

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان با اشاره به اعتماد دوباره فدراسیون کبدی به او گفت: من از فدراسیون کبدی ایران ممنونم که باز هم این فرصت را در اختیار من گذاشتند و همچنین به من اعتماد کردند که بار دیگر به عنوان سرمربی در تیم ملی کبدی بانوان ایران حضور داشته باشم. هیچ گاه نمی‌شود بازی‌ها را پیش بینی کرد و امکان دارد هر نتیجه‌ای رقم بخورد، اما من با هدف کسب بهترین نتایج و کسب مجدد قهرمانی به ایران آمده‌ام با توجه به گذشت ۴ سال از مسابقات آسیایی جاکارتا در این مدت بی تفاوت نبودم و دانش‌های ورزشی خودم را در این رشته ورزشی ارتقا داده‌ام. همچنین در این مدت با همه بازیکنان در ارتباط بودم و تمرینات ان‌ها را دورا دور زیر نظر داشتم. به همین دلیل می‌دانم بازیکنان تیم ملی در چه سطحی از آمادگی قرار دارند و نقاط و قوت و ضعف آن‌ها کجاست تا برنامه ریزی بهتری را داشته باشیم.

امیدوارم بتوانم با قهرمانی دوباره جواب اعتماد فدراسیون را بدهم

او افزود: قطعا تمام تلاش خود را به همراه بازیکنانم خواهیم کرد تا بتوانیم بار دیگر دل مردم را شاد کنیم. من از فدراسیون کبدی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده‌اند و امیدوارم بتوانم جواب همه این اعتماد‌ها را با یک قهرمانی دیگر پاسخ دهم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار