برد مقتدرانه تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ

تیم ملی تنیس کشورمان موفق شد، در مسابقات دیویس کاپ، بخش انفرادی و ۲ نفره تیمی قرقیزستان را شکست دهد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات گروه چهارم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه از امروز در منامه پایتخت بحرین آغاز شد و سینا مقیمی تنیسور تیم ملی کشورمان در اولین دیدار بخش انفرادی  مقابل میرژالیف از قرقیزستان قرار گرفت و موفق شد در ۲ ست و با نتایج ۶ بر  ۴ و ۷ بر ۵ از سد حریف خود بگذرد.

در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف توانست در ۲ ست و با نتایج  ۶ بر ۲  و ۶  بر صفر کیستانوف تنیسور قرقیزستانی را مغلوب کند.

در بخش ۲ نفره تیمی نیز امیر حسین بادی و حمیدرضا نداف تنیسور‌های ملی پوش کشورمان در مقابل تیم ۲ نفره کیستانوف و میرژالیف از قرقیزستان قرار گرفتند و تنیسورهای کشورمان  در ست نخست توانستند با نتیجه ۶  بر صفر حریف را شکست دهند، اما در ست دوم قرقیزها با نتیجه ۶ بر  ۴  پیروز شدند و بازی به ست سوم کشیده شد که  تنیسورهای کشورمان در نهایت موفق شدند در این ست  با نتیجه ۶  بر صفر حریف خود را شکست دهند و در مجموع  با نتیجه سه بر صفر در مقابل قرقیزستان پیروز شوند.

مسابقات گروه چهارم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر تا یکم آبان با حضور کشور‌های ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، تاجیکستان، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار می‌شود و از بین تیم‌های برتر ۳ تیم به گروه سوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه صعود می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار