لزوم راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت کوهبنان

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: به دنبال تعطیلی کارخانه آسفالت کوهبنان،تهیه آسفالت از شهر‌های مجاور هزینه‌های زیادی را به شهرداری تحمیل کرده است.

حجت الاسلام داوود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: اعضای شورای شهر کوهبنان از همان روز‌های آغازین فعالیت، همه توان خود را بسیج کرده اند تا بتوانند به شهر و مردم کوهبنان خدمت کنند.

او افزود: از مهمترین خواسته‌های مردم کوهبنان، آسفالت و لکه گیری معابر است که خواسته به حقی است.

حجت الاسلام خالداری تصریح کرد: شاید همه مردم کوهبنان مطلع نباشند که کارخانه آسفالت کوهبنان نزدیک به ۲ سال پیش به خاطر مشکلات زیست محیطی و شاکی خصوصی تعطیل شده و اکنون تهیه آسفالت از شهر‌های مجاور، هزینه‌های زیادی را به شهرداری تحمیل کرده است.

او بیان کرد: شورای شهر ششم از روز‌های آغازین فعالیت خود، راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت را در دستور کار قرار داده است.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: تاکنون پیگیری‌هایی از جمله نامه نگاری شورای شهر به نماینده شهرستان کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و درخواست نماینده شهرستان از استاندار مبنی بر شروع به کار مجدد کارخانه آسفالت انجام شده است و کار کماکان ادامه دارد.

حجت الاسلام خالداری افزود: کارخانه آسفالت کوهبنان، ساختمان و تجهیزات بسیار قدیمی دارد که اگر هم مجوز راه اندازی مجدد آن صادر شود، بهسازی آن نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

او تصریح کرد: پیگیر راه اندازی کارخانه آسفالت به صورت تمام اتوماتیک هم بودیم؛ ولی هزینه بسیاری بالایی در حد ده میلیارد تومان نیاز است که در شهر ما مقرون به صرفه نیست.

حجت الاسلام خالداری بیان کرد: مردم باید ضمن همراهی، به منظور رفع موانع کارخانه آسفالت و راه اندازی همان کارخانه قدیمی، صبوری لازم را به خرج دهند تا با پیگیری‌های صورت گرفته، کارخانه آسفالت راه اندازی شود و با قیمت مناسب و به صرفه تری، بحث آسفالت معابر را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار