تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

در حالی که تا باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا زمان زیادی باقی مانده است، اما خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌های اروپایی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چند ماه مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

 

مذاکره ژول کوند با منچستریونایتد

نماینده ژول کوند مدافع فرانسوی تیم سویا با منچستریونایتد مذاکره خواهد کرد. این بازیکن مورد توجه تیم‌های چلسی و رئال مادرید هم قرار دارد، اما او اولدترافورد را بهترین محل برای بازی بیشتر و پیشرفت خود می‌داند.

ممکن است منچستریونایتد برای خرید کوند مبلغی نزدیک به رقمی که برای خرید مگوایر به لسترسیتی پرداخت، بپردازد.

سنت اتین در آستانه اخراج سرمربی خود

باشگاه سنت اتین که در این فصل هیچ پیروزی را در  لوشامپیونه به دست نیامده است قصد دارد در آینده نزدیک کلود پوئل سرمربی خود را برکنار کند.سران باشگاه نشست بحران را برگزار کردند تا درباره گام بعدی تصمیم گیری کنند.

مارتینز، جرارد و امری در لیست نیوکاسل

روبرتو مارتینز، استیون جرارد و اونای امری همگی در فهرست مربیان مدنظر نیوکاسل برای جانشینی استیو بروس قرار دادند.

بروس ۶۰ ساله با آمدن مالکان جدید در آستانه برکناری قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا وقتی جایگزین او مشخص شود در باشگاه بماند.

رقابت لیدز و نیوکاسل بر سر بارکلی

تیم‌های لیدز و نیوکاسل به عنوان رقبای برنلی در تلاش هستند تا راس بارکلی هافبک تیم چلسی را به خدمت بگیرند.

بازیکن تیم ملی انگلیس در استمفورد بریج برای حضور در ترکیب اصلی با رقابت فشرده‌ای مواجه است و ممکن است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند.

تمایل آرسنال برای جذب یوویچ

باشگاه آرسنال انگلیس در نظر دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم را به خدمت بگیرد. یوویچ مهاجم صربستانی تیم رئال مادرید که در این تیم ناموفق بوده در اولویت اصلی تیم آرسنال قرار دارد. آن‌ها معتقدند می‌توانند یک بار دیگر این بازیکن را احیاء کنند.

لواندوفسکی زیر ذره بین لیورپول

رابرت لواندوفسکی مهاجم گلزن بایرن مونیخ ممکن است سال ۲۰۲۲ تیم آلمانی را ترک کند. در این میان تیم لیورپول که علاقمند به جذب این مهاجم گلزن است این تحولات را به دقت زیر نظر دارد.

نیمار به قرارداد خود با پاری سن ژرمن متعهد است

پس از اینکه نیمار گفت پس از جام جهانی ۲۰۲۲ از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد تردیدهایی درباره آینده او مطرح شد. این ستاره برزیلی اعلام کرد که به قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن که سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد کاملاً متعهد است.

میلان همچنان علاقه‌مند به جذب هافبک مارسی

کالچو مرکاتو گزارش داد باشگاه آث میلان علاقمند است کامارا هافبک مارسی را به خدمت بگیرد. روسنری‌ها چند سالی است که این بازیکن ۲۱ ساله را زیر نظر دارند و ممکن است سال ۲۰۲۲ این علاقمندی خود را رسمی کنند. میلان تصمیم دارد این بازیکن را جانشین فرانک کسیه کند که خواهان جدایی از سن‌سیرو است.

تلاش مجدد بارسا برای خرید دنی اولمو

باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه بار دیگر تلاش خواهد کرد دنی اولمو ستاره لایپزیگ را به خدمت بگیرد. بارسا در فصل نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرد این بازیکن ۲۳ ساله را که در اصل محصول آکادمی لاماسیا است به خدمت بگیرد، اما با لایپزیگ به توافق نرسید.

گرت بیل هدف قرضی آرسنال

باشگاه آرسنال ممکن است گرت بیل بازیکن ولزی تیم رئال مادرید را به طور قرضی به خدمت بگیرد.

بیل فصل گذشته به طور قرضی برای تیم تاتنهام بازی کرد و حالا با توجه به جدایی احتمالی الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال ممکن است گزینه کوتاه مدت برای تیم میکل آرتتا باشد به شرط آنکه آن‌ها با رئال مادرید به توافق برسند.

لیورپول مشتری جدید چوامنی

آرولین چوامنی هافبک تیم ملی فرانسه و باشگاه موناکو مورد توجه تیم‌های چلسی و منچستریونایتد قرار دارد، اما لیورپول هم به جمع مشتریان این بازیکن ۲۱ ساله اضافه شده است.

رئال مادرید در اندیشه جذب مهاجم اورتون

دومینیک کالورت-لوین مهاجم تیم اورتون جدیدترین گزینه هجومی است که در رادار باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. این مهاجم گلزن هدف باشگاه آرسنال نیز محسوب می‌شود، اما کارلو آنچلوتی سرمربی سابق او تصمیم دارد این بازیکن ۲۵ ساله را به سانتیاگو برنابئو منتقل کند.

آرسنال به دنبال گلر ملی‌پوش وست بروم

باشگاه آرسنال پیش بینی می‌کند که برند لنو دروازه بان این تیم ورزشگاه امارات را ترک کند. آن‌ها به جای لنو، سم جانستون دروازه‌بان ملی پوش وست بروم را در نظر گرفته اند.

یوونتوس به دنبال چند بازیکن خط میانی

باشگاه یوونتوس در نظر دارد با خرید چند بازیکن خط میانی خود را تقویت کند.

چوامنی از موناکو، الکس ویتسل از بورسیا دورتموند، دنیس زکریا از گلادباخ و رایان گراونبرخ از آژاکس همگی در فهرست خرید یوونتوس قرار دارند.

در خط حمله نیز دوسان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا به همراه آلوارو موراتا بازیکن اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند، گزینه‌های بیانکونری‌ها هستند.

تمایل پاری سن ژرمن برای معاوضه ایکاردی با آگوئرو

باشگاه پاری سن ژرمن مایل است سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا را از این تیم جذب و به جای او مائورو ایکاردی را راهی نوکمپ کند.

مسی می‌خواهد آگوئرو به تیم او بپیوندد. سرخیو تابستان گذشته به بارسا پیوست تا در کنار مسی بازی کند، اما مسی اندکی بعد این تیم را ترک کرد.
از طرف دیگر به نظر می‌رسد ایکاردی رابطه خود با مسی ندارد و مجبور است پاریس را ترک کند.

رقابت اینتر با آرسنال بر سر خرید یوویچ

باشگاه اینترمیلان از جمله تیم‌هایی است که برای خرید لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید ابراز علاقه کرده است. در حالی آرسنال به دنبال خرید این مهاجم است، اما اینتر می‌خواهد او را به صورت قرضی و با گزینه خرید قطعی از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

مذاکره یوونتوس با اتلتیکو مادرید برای کاهش قیمت موراتا

باشگاه یوونتوس در نظر دارد آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو را به طور قطعی به خدمت بگیرد و مذاکراتی را با این باشگاه اسپانیایی برای کاهش مبلغ آغاز کرده است.

بر اساس قرارداد فعلی اگر یوونتوس بخواهد موراتا را نگه دارد باید ۳۵ میلیون یورو بپردازد، اما یووه امیدوار است که اگر نتواند دوسان ولاهوویچ را به خدمت بگیرد این مبلغ را کاهش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار