تاسیس ۱۲ اقامتگاه بوم گردی در تیران و کرون

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۲ اقامتگاه بوم گردی و تفریحی در این شهرستان تاسیس شده که مشکل زیرساخت‌های گردشگری منطقه را مرتفع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید حججی فرماندار شهرستان تیران و کرون در همایش تجلیل از برگزیدگان و منتخبان پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی تیران در هتل سنتی عمارت حاج سلیمان این شهر، گفت: نبود محل اقامت بیش از یک روز در تیران از مهمترین چالش‌های حوزه گردشگری بود که تاسیس این تعداد اقامتگاه سنتی توانست این نیاز را رفع کند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری تیران و کرون علاوه بر تقویت زیرساخت‌های این عرصه، به رشد اقتصادی و اشتغالزایی نیز منجر خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون گفت: در دوران پسا کرونا شرایط متفاوتی را در جذب گردشگر و اشتغال در این عرصه خواهیم داشت بخصوص اینکه این صنعت برخلاف صنایع آلاینده هیچ خسارت زیست محیطی ندارد بلکه هویت محلی را نیز احیا می‌کند.

وی به ابتکارات و فعالیت نخبگان جوان و نوجوان در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف، استعداد و ظرفیت های فعال نهفته است که باید به رشد و پیشرفت آن کمک کرد.

حججی اشاره کرد: با تأسیس ۱۲ اقامتگاه بوم گردی و تفریحی در شهرستان تیران و کرون قدم های مهمی در رونق گردشگری و حل مشکلات زیرساخت های گردشگری منطقه برداشته شده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.