الحیه در کنفرانس وحدت اسلامی:

موضوعی که ما را متحد می‌کند قران و آئین است/ به زودی کنفرانس وحدت را در قدس شریف برگزار خواهیم کرد

معاون بین الملل حماس در سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: موضوعی که ما را متحد می‌کند قران و آئین ما است. امروز ضروری است که در امت اسلامی وحدت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل الحیه معاون بین الملل حماس در سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: دین عظیم ما همواره به وحدت دعوت می‌کند، از ایران به خاطر میزبانی سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی تشکر می‌کنیم که با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 وی افزود: امروز امت اسلامی دچار تفرقه شده است. برخی درصدد هستند که از ثروت ما استفاده کنند. همه ما می‌دانیم موضوعی که ما را متحد می‌کند قران و آئین ما است؛بنابراین امروز ضروری است که در امت اسلامی وحدت داشته باشیم.

الحیه ادامه داد: از همه گروه ها، علما و اندیشمندان باید دعوت به عمل آید که با تفرقه، ظلم و استکبار مبارزه کنیم.رژیم صهیونیستی فلسطین را مورد هدف قرار داده است و سعی در ایجاد اختلاف در این منطقه را دارد. بنابراین باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم؛ اصرار داریم که در فلسطین با صهیونیست مقابله کنیم.

معاون بین الملل حماس تاکید کرد: کشورهایی که استقلال و امنیت از رژیم صهونیستی می خواهند باید بدانند که با بیرون رفتن صهیونیست این موضوع ممکن می شود، لذا باید از آنها دوری کرد، از همه کشورها می خواهیم که با استعمار آمریکایی مبارزه کنند.

وی افزود: مسلمانان باید با هم اتحاد داشته باشند همه این ها برادران شما هستند. از اینجا سلام مردم خودمان را به قدس و فلسطین اعلام می کنم مطمئن باشید این کنفرانس را در قدس شریف برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار