قطار جشنواره های زرند به راه افتاد

فرماندار زرند گفت:پس از وقفه‌ای دو ساله سوت قطار جشنوار‌ه های زرند از شهر خانوک به صدا در می‌آید.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،صادق زاده ،فرماندار زرند در نشستی که با حضور رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زرند برگزار شد با اعلام اینکه جشنواره‌های زرند در سطح کشور به دلیل مشارکت مردمی رتبه‌ قابل ملاحظه‌ای داشته گفت: جشنواره‌هایی که طبق تقویم تنظیم شده از سوی میراث فرهنگی زرند به صورت خاص و ویژه برگزار می شد به دلیل شرایط کرونایی به مدت قریب ۲ سال تعطیل شده بود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

صادق زاده افزود: تمام عوامل اجرایی ، غرفه داران ، فروشندگان و هنرمندانی که در جشنواره‌های شهرستان شرکت می‌کنند الزاما باید کارت واکسیناسیون کرونا را به همراه داشته باشند و از فعالیت عوامل اجرایی که فاقد کارت واکسیناسیون باشند جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه انتظار داریم تمام شهروندان و علاقمندان نیز نسبت به واکسیانسیون اقدام و در این جشنواره‌ها با رعایت شیوه نامه‌ها و ماسک شرکت کنند.

فرماندار زرند با تاکید بر اینکه جشنواره‌های زرند به خوبی جای خود را در بین شهروندان و اهالی روستا‌ها و حتی گردشگران باز کرده است گفت: نتایج مثبت جشنواره‌های زرند قابل توجه است و باید تمام دستگاه‌ها و ادارات نهایت همکاری را برای اجرای خوب این رویداد‌ها بکار بندند تا رضایتمندی مخاطبان بیشتر از گذشته شود.

محمد اسلامی رییس میراث فرنگی زرند هم با تقدیر از نگاه فرماندار شهرستان به رخداد‌های گردشگری گفت: هدف گذاری ما این است که سطح کمی و کیفی جشنواره‌ها را افزایش دهیم و این به برکت مشارکت، همت، همدلی و همراهی مردم و مسئولان دست یافتنی است.

او با بیان اینکه جشنوار‌ه های شهر زرند کاملا مردمی و بدون هیچ هزینه‌ی دولتی انجام می شود گفت: اکنون زرند به عنوان پایتخت جشنواره‌های ایران جایگاه خاصی پیدا کرده و تلاش می‌کنیم این اتفاق بزرگ را حفظ و ارتقاء بخشیم.

هفته آینده جشنواره انار در خانوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.