مدیرکل حرفه آموزی سازمان زندان‌ها:

برای اشتغال ۸۰ درصد زندانیان کشور برنامه ریزی کرده ایم

مدیرکل برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان‌های کشور در سمنان گفت: برنامه امسال سازمان زندان‌ها تحقق ۸۰ درصدی طرح اشتغال زندانیان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حمیدرضا سلیمانی فارسانی مدیرکل حرفه آموزی سازمان زندان‌ها  در سفر به سمنان گفت: سال گذشته اشتغال ۵۴ درصدی زندانیان محقق شد و امسال تحقق ۸۰ درصدی این هدف به عنوان یکی از اولویت‌های ابلاغی رئیس سازمان زندان‌ها در دستور کار است.

او با فراخوانی نیکوکاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های اشتغالزا در زندان‌ها گفت: این کارآفرینان با این سرمایه گذاری، در کاهش نرخ جرم و بازگشت سالم زندانیان به جامعه و آغوش خانواده تاثیر گذار خواهند بود.

سلیمانی فارسانی با بیان اینکه زمینه اشتغال در زندان‌ها در بخش‌های کارگاهی، کشاورزی و صنایع دستی است گفت: برای فروش کالا‌های تولید شده در زندان‌ها، علاوه بر بازاریابی بخش خصوصی سرمایه گذار، این محصولات در نمایشگاه‌هایی که بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانیان دایر می‌کنند، عرضه خواهد شد.

مدیر کل برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان‌های کشور گفت: درآمد حاصل از اشتغال زندانیان به خود آن‌ها و خانواده شان تعلق دارد و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

سلیمانی فارسانی برای حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی زندانیان استان و بررسی راه‌های توسعه اشتغال زندانیان به سمنان سفر کرده است.

 انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار