ویسی: کیفیت تیم ما معلوم بود/ مهم نیست اسم کادر قبلی را بیاورند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست تیم خود در هفته اول لیگ برتر و در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی کیفیت فنی بالایی داشت. مخصوصا نیمه دوم که گل داشت و به هر حال سهم پرسپولیس در زدن گل بیشتر بود و توانستند از ۲ موقعیت ضربه ایستگاهی که خیلی هم در تمرینات تاکید داشتیم استفاده کنند. وقتی از پرسپولیس گل بخوری و بخواهی گل بزنی خیلی سخت می‌شود. ما می‌توانستیم بعد از پنالتی شیمبا به بازی برگردیم، ولی متاسفانه دوباره اسیر تجربه پرسپولیس شدیم و گل سوم را خوردیم که همه چیز از دست رفت.

او افزود:امیدواریم که با این بازی آینده خوبی داشته باشیم و بتوانیم بازی هایمان را با همین کیفیت ببریم و برنده بازی باشیم و از هوادارانمان و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

ویسی ادامه داد: تیم ما هجومی است و پرسپولیس را در دقایقی از بازی تحت فشار قرار دادیم، اما به هر حال هفته اول بود و پرسپولیس هم از مسابقات آمده بود و زخم خورده بود. ما می‌توانستیم نهایت استفاده را از این وضعیت ببریم، ولی تجربه آن‌ها به ما چربید. تماشاگران باید صبور باشند و انشاالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. صددرصد بچه‌های ما در صدد جبران هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هفته آینده یک برد خارج از خانه بیاوریم تا این باخت در خانه جبران شود.

وی درخصوص غیبت چند بازیکن فولاد گفت: ما ۳ بازیکنمان در تیم ملی امید بودند. آقای عباسی، آقای درخشان مهر و آقای سینا شاه عباسی کارتشان صادر نشد، اما بازی بعدی حضور خواهند داشت.

سرمربی فولاد در واکنش به باز شدن پنجره این تیم گفت: پنجره وقتی باز شده، اما همه تیم‌ها بسته شدند و بازیکنان رفتند و هیچ بازیکنی بیرون نیست که به در فولاد بخورد. بازیکنانی هستند که تیم گیرشان نیامده است. ما دنبال مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم که در حال مذاکره با او هستیم که اگر شد به تیم ما اضافه شود.

این مربی  درباره اعتراض هواداران حاضر در استادیوم به عملکرد فولاد و تشویق کادرفنی سابق این تیم عنوان کرد: این صحبت‌ها تیم را به حاشیه می‌برد. همه تیم‌ها در دنیا برد و باخت می‌آورند و این سوال تیم را به حاشیه می‌برد و وقتی تیم ببازد حق دارند اعتراض بکنند. از کادرفنی سابق اسم بیاورند مهم نیست. مهم این است که ما باید زنده باشیم و به کارمان ادامه بدهیم. تیم ما نمرده است.

وی افزود: آن‌هایی که کیفیت بازی را دیدند می‌دانند تیم ما هیچوقت انقدر هجومی بازی نمی‌کرد. مقابل پرسپولیس ایجاد خطر کنی، گل بزنی، موقعیت گل درست کنی هر چند وقتی گل خوردیم تمرکزمان به هم خورد و موقعیت گل هم به پرسپولیس دادیم و اصلا بحثی نیست، ولی این فوتبال است و برد و باخت و مساوی دارد و امروز پرسپولیس برای بردن آمده بود و ما در بدترین شرایط به این تیم خوردیم و ما هم برای نباختن و بردن بازی کردیم که اسیر اتفاقات بد برای خودمان شدیم و این هم طبیعت فوتبال است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
تورو خدا اگه به خوزستان و تیم های خوزستانی علاقه داری سمتشون نیا

یه بار دری خورد به تخته و قهرمان شدی
بابا ول کن ول کن دیگه
آخرین اخبار