اتفاقی عجیب در الکلاسیکو

بارسلونا و رئال مادرید فردا شب در الکلاسیکویی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا شب حساس‌ترین مسابقه فوتبال جهان میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ برگزار می‌شود؛ اما این دیدار با مسابقه‌های قبلی این ۲ تیم تفاوت‌های بسیاری دارد و آن هم نبود اسطوره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در این تیم است.

فردا شب تیم فوتبال بارسلونا پس از ۱۶ سال بدون حضور لیونل مسی به مصاف رئال مادرید می‌رود. مسی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ الکلاسیکو بوده، اولین بار در نوامبر سال ۲۰۰۵ و در پیروزی ۳ بر صفر مقابل رئال مادرید در این مسابقه حساس بازی کرده و در این ۱۶ سال در ۴۵ بازی برای آبی اناری‌ها در الکلاسیکو شرکت کرده است.

مسی در این ۱۶ سال تنها ۳ مسابقه الکلاسیکو را به دلیل مصدومیت از دست داده است و حالا بارسایی‌ها باید بدون این آرژانتینی به مصاف مادریدی‌ها بروند. مسی در تاریخ حضور خود با ۲۶ گل زده برترین گلزن تاریخ این رقابت بزرگ است و نبود او می‌تواند شرایط را برای کاتالان‌ها بسیار سخت کند.

مسی در ۴۵ مسابقه خود در الکلاسیکو ۱۹ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۱۵ شکست را تجربه کرده است و حالا بارسلونا باید به الکلاسیکوی بدون مسی عادت کند.

بارسلونا و رئال مادرید فردا شب از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار