در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شناسایی مالک کیف پول حاوی آیفون ۷ توسط افسر پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی مالک کیف پولی که داخل آن یک دستگاه تلفن همراه آیفون ۷ و مدارک هویتی بود، توسط افسر وظیفه شناس کلانتری خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: واحد گشت ۱۱۰ کلانتری ۱۳۱ شهرری، استوار دوم امیر گنجی در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود متوجه یک کیف پولی که بر روی زمین افتاده بود شده و برای شناسایی مالک آن، داخل کیف را بازدید کرده و متوجه می شود یک دستگاه تلفن همراه آیفون ۷ به همراه تعداد زیادی مدارک شناسایی ملکی و خودرو، چندین عدد کارت بانکی، مقادیری وجه نقد و یک فقره سفته ۶۰ میلیون تومانی داخل آن موجود است.

وی افزود: با بررسی مدارک از طریق بیمه خودرو مالک کیف را شناسایی و اموال مکشوفه را صحیح و سالم تحویل مالکش داد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: مالک کیف پول مورد نظر نیز در پی این اقدام خدا پسندانه مامور وظیفه شناس، از زحمات و تلاش‌های صادقانه پلیس تقدیر و تشکر کرد.

شناسایی مالک کیف پول حاوی آیفون ۷ توسط افسر پلیس +عکس

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی حفاظت از جان، مال، ناموس مردم و برقراری نظم در جامعه است، تاکید کرد: صداقت در مسائل مادی و معنوی و ترویج فرهنگ امانت داری برای رشد و تعالی آحاد جامعه ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
اینو باید یه درجه تشویقی بهش بدن
آخرین اخبار