کسب مقام قهرمانی کشور توسط تیم او-اسپرت بانوان فریدونشهر

تیم او-اسپرت (ورزش‌های پارسیان اصیل) بانوان فریدونشهر با درخشش خود در رقابت‌های کشوری در رشته اسپدان موفق به کسب رتبه اول تیمی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم او-اسپرت بانوان فریدونشهر با ترکیب زهرا اُنیکازی، مریم ملیانی و نسرین رفیعی و مربیگری زهرا انیکازی با درخشش خود در رقابت‌های کشوری در رشته اسپدان موفق به کسب رتبه اول تیمی شدند.

این مسابقات که در همدان برگزار شد انتخابی تیم ملی بوده و رزمی‌کاران برگزیده توسط مربیان، به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. تیم بانوان او-اسپرت شهرستان فریدونشهر به مربیگری زهرا انیکازی پیش از این نیز در عرصه رقابت‌های کشوری موفق به کسب مقام شده بودند.

ورزش او-اسپرت برند تجاری ورزش‌های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش های پارسیان اصیل آمده است که در سال ۱۳۷۸ توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پایه گذاری شده و در سال ۱۳۸۵ توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، رشته او-اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. همچنین پس از طی فراز و نشیب های فراوان و توسعه ی این رشته ورزشی در سطوح ملی و بین المللی و سپری شدن هشت سال فعالیت ثمربخش آن، سرانجام عطف به دستور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کارشناسی و بررسی مجدد شده و با یک پله ارتقا تحت عنوان انجمن او-اسپرت ایران به فعالیت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.