رفع تصرف ۱۸۰ میلیاردی اراضی دولتی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۹ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار  احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  بیان داشت: طرح برخورد با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و دولتی را داشتند، توسط ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در مرکز استان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از زمین خواری، جلوگیری از تعرض و تصرف اموال دولتی از اولویت‌های پلیس در برخورد با متخلفان اقتصادی است، افزود: در عملیات پلیس مرکز استان ۹ هکتار از اراضی دولتی مربوط به یکی از سازمان‌های اداری استان در شهر زاهدان که در تصرف عده‌ای سودجو قرار گرفته و اقدام به ساخت ساز‌های غیرمجاز کرده بودند، با هماهنگی قضایی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده ۱۸۰ میلیارد ریال می‌باشد، با تأکید بر مبارزه بر عزم جدی پلیس در برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی و دولتی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان برخورد و در اجرای احکام قضایی بدون فوت وقت عمل می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس در راستای احقاق حقوق ملی و جلوگیری از تصرف بیت‌المال، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد؛ از شهروندان انتظار است هرگونه گزارشی در خصوص تصرف اراضی ملی و یا تخریب اموال دولتی را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار