مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد؛

واگذاری یک هزار و ۸۱۱ واحد مسکن محرومان در ایلام

محبی گفت: از مجموع واحد‌های مسکونی سهمیه مسکن محرومان در استان ایلام تاکنون یک هزار و ۸۱۱ واحد واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون پرونده ۲ هزار واحد سهمیه مسکن محرومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۹۵۲ مورد عقد قرارداد شده است.

او با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحد‌ها در استان افزود: عملیات پی کنی ۲ هزار واحد انجام و ۲ هزار واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات تاکید کرد: اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

محبی با اشاره به طرح ویژه مسکن روستایی در استان ایلام هم یادآور شد: سهمیه احداث مسکن روستایی طرح ویژه سال ۱۴۰۰ نیز به مانند طرح مسکن محرومان ۲ هزار واحد بوده که برای هر واحد یک میلیارد ریال با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است.

او ، میزان تسهیلات ابلاغی در اجرای طرح مسکن ویژه محرومان تاکنون را ۲ هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: تاکنون سهمیه بانک تجارت ۱۱۸ درصد، بانک سپه ۲۰۱، رفاه ۹۷، مسکن ۹۵، ملت ۷۵، صادرات ۶۹، ملی ۵۹ بانک درصد انجام شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.