در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۱۰ هزار زوج نابارور تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام هستند/ کمک به خانواده‌هایی با ۳ فرزند

معاون هماهنگی ستاد اجرایی حضرت امام، طرح سه گانه این ستاد برای افزایش رشد جمعیت را تشریح کرد.

سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این ستاد برای افزایش جمعیت گفت: طرح اول در رابطه با کمک به زوج‌های نابارور در مناطق محروم و کم برخودار است که هزینه درمان آن‌ها را تقبل می‌کنیم. طرح درمان زوج‌های ناباور چندسالی است که شروع شده و امسال هم ۱۰ هزار زوج ناباور را تحت پوشش قرار دادیم.

سید هاشمی ادامه داد: با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ جمعیت و افزایش آن، ماموریت‌های جدیدی در بنیاد ۱۵ خرداد تعریف و  اعتبارات مالی این حوزه را که یکی از اهداف آن افزایش جمعیت است، بیشتر کردیم.

جانشین ریاست ستاد اجرایی گفت: طرح بعدی مربوط به خانواده‌های محروم دارای بیش از سه فرزند است. ما برای فرزند سوم مزایایی در نظر گرفتیم و با وام‌های قرض الحسنه برای فرزند سوم، پوشاک و خوراک او رایگان می‌شود که طرحی برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری است.

وی تاکید کرد: یک طرحی که به تازگی شروع شده ،بحث آموزشی و فرهنگی در بین خانواده هاست که امیدواریم نتیجه بدهد. خانواده‌هایی که در سامانه بنیاد ۱۵ خرداد ثبت نام کرده باشند و شرایط لازمه را داشته باشند، می‌توانند از این مزایا بهره ببرند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار