معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد:

زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم سلفچگان

زید آبادی گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال، پروژه زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم –سلفچگان به طول یک کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسهیل تردد ایمن خودرو در مسیر دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان، طرح زیرسازی و آسفالت این مسیر به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا زیدآبادی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در تکمیل این خبر افزود: با توجه به افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ و ضرورت ایمن سازی راه دسترسی به این پاسگاه، طرح زیرسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت.

زیدآبادی طول مسیر پروژه دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم سلفچگان را یک کیلومتر عنوان کرد و افزود: عرض راه متغیر و بین ۴ تا ۶ متر است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم  گفت :اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان را بیش از ۱۸ میلیارد ریال دانست و گفت: هزینه مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

زیدآبادی از مهم‌ترین اهداف اجرایی این پروژه را ایمن‌سازی مسیر دسترسی خودرو‌ها به پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان دانست و افزود: در این پروژه اقداماتی شامل خاکبرداری، تسطیح بستر، خاکریزی و نیز اجرای دو لایه آسفالت به مرحله انجام شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان در کیلومتر ۳۰ بزرگراه قم – اراک معروف به قره سو واقع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار